Ciknino0410.blogspot.com! »

Shoping ! Jom Klik!

SUKA TAK BLOG CIK NINO :)

Tinggalkan Jejak Anda Disini :)

07 January 2011

Saya Suka Blogging!

Yeay!! Dapat masuk segmen Bangku Kosong...
Tajuk dye "Saya Suka Blogging!"
Jom la kiter join same2!!
Yeay!!
Ya!! Saya memang suke blogging...
Hee....Sebab nya...blogging ni boleh citer macam2...
Makan ke...Jalan ke...
Sakit ke..SEhat ke...Ape ke..
N share pape la...
Tol x??
Hehhehe...Itu saya la...
Korang mesti berpendapat laen kan...
Hehehe...
Saya start nak blogging ni mase tuu ngah belajar...
Kawan2 sume heboh ngan blog...
Update itu..
Ini...
Macam2 la...
Kejap2 bz ngan blog...
Ok x pe la....
Enor pon suoh dowg register kan tok enor satu account blog...
So, Enor pon start la blogging..
Ehh!! Best plak!!
Seronok!! N ketagih!!
Bukan ketagih ape...
ketagih nak update jer...
Tp lepas je kua kolej...
da start keje...
ader bz skit...
so, kurang sikit update....
skunk ni da start kerap update sebab kurang bz sikit...
Hehehe....
Tp seyes!! Memamg seronok!!
Thanx kawan2 yg kenal kan kan ngan dunia blog...
Hehhehe
Ok....
Tentang diri sy plak..
Nama penuh sy..AInur Sakinah Ramli..
Anak jati Melaka!!
Hehhehe....
Hobi terbaru sy blogging!!
Ok x??
Hheheheh....
Umo sy 20 tahun...

ok la...
tu je yg sy nak masok kan kat cini....

No comments: