Ciknino0410.blogspot.com! »

Shoping ! Jom Klik!

SUKA TAK BLOG CIK NINO :)

Tinggalkan Jejak Anda Disini :)

17 February 2011

Rase cam nak demam :(

Oke!
Siyes!
Cam nak demam la..
Hadoi!!
Jgn la demam skunk..
Ishh!!
Xtau la tetibe rase nak demam..

Mybe sbb da lame x maki owg kot..
Td enor dapat maki owg...
Teros rase cam nak demam..
Sakit ati sgt2...
Mnx cara baek xbg..
Hammekk!! Kene kau setepek ngan aku!
Da la aku da lame gile x mati owg an..
Oke! Da lame tau x!!
Aku sakit ati gile!!!

Enor nak barang enor!!
PAHAM TAKKKK?!!!!!!
Ade suoh aku dtg amek kat umah..
Ehh!! Sory! Xhingin aku g umah kau..
Pastuu nak antau kat umah aku!!
Ehh kau!!
Ade hati ea nak jejak kaki kat umah sy...
Tolong lahhh!!
Enor suoh anta barang kat tempat keje enor...
Macam2 dye cakap..
Keje la.. Hape la kan..
Pastuu.. Enor nak amek kat Taman dye..
Xnk la kau jumpe sy kan!!!

Pastu cakap la kau syg barang2 tuhh..
Ehh!! Enor nak brg enor...
Enor punye!!!
Enor yg beli!!
Ehh!!
Baru hingat..
Sweater dye ade kat umah enor..
Oke2..
Weekend nak bakau la!
Hahaha...
Xpe..
Selagi dye x hantau brg enor..
Selagi tuu la kau tahan kene maki ngan aku ni ea...
Enor da cakap nak barang enor...
Bg le!! Ade hati nak simpan..
Wueeekkk!!

Maybe sebab terlalu marah ni..
Teros rase nak demam!!!

Oke!!
Sabau!!
Balek kunk nak beli bege Asip la..
Hahhaha...

No comments: