Ciknino0410.blogspot.com! »

Shoping ! Jom Klik!

SUKA TAK BLOG CIK NINO :)

Tinggalkan Jejak Anda Disini :)

29 March 2011

Kene Waran Tangkap !


Agh !! Sedihh !! Td call IPK mintak semak saman.. Ade dua saman.. Ingat kan saman ari tuu.. Upenye.. Lg satu saman tahun 2008 !! Shitt !! Nape aku xperasan sume tuhh ?!! Nape lalai sgt aku nihh !! Paling sadis pegawai tuhh cakap cam nihh 'saya suggestkan awak bayar saman yg ade waran tuhh' jap !! WARAN ?!! Shitt !! Tanpe ku sedari aku adelah penjenayah !! Naseb x g umrah ari tuhh.. Kalau x mau x sangkot kat tangga tuhh.. Haha !! Aduhh !! Dapat gaji ni.. Tempat pertama g IPK !! Owg sume dapat gaji g shopping le !! Makan sedap2.. Aku ? G IPK settle saman !! Aghh !! Menangis dengar tau.. Ade sua saman.. Makanya rm450.. Matikk !!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: